czwartek, 12 marca 2015

wielki powrót

Cześć! Pamiętacie mnie jeszcze?
Postanowiłam wrócić na mojego bloga po dłuuuugim czasie nieobecności...
Postaram się go prowadzić lepiej, ciekawiej, żeby było jak najfajniej ♥

Wcześniejsze posty usunęłam, ale wszystkie obrazki z bloga są nadal z zakładce "Rysunki". Mam nadzieję, że nie jest Wam szkoda tego co usunęłam - to było zbyt stare, czasem zbyt głupie, a jako, że chcę rozpocząć bloga właściwie od nowa, nie mogłam tego zostawić :)

Tematyka nadal ta sama, wiadomo - rysowanie, malowanie. Mimo braku czasu (szkoła wykańcza tak bardzo), postaram się pisać tu i dodawać coś jak najczęściej.
Liczę na Wasz odzew, na to, że zdobędę nowych czytelników i będzie jeszcze lepiej!

Postanowiłam prowadzić nową serię vlogów. Wcześniej to było kilka filmików "jak rysować", teraz poprowadzę dużo odcinków, zobaczycie w filmikach mnie i instrukcje rysowania. Hmm mam nadzieję, że to się jakoś przyjmie... Trochę się boję XD

Dobra, to na miły początek - coś o mnie

Ogólnie to - jestem Basia, mam 17 lat (prawie), jestem na profilu humanistycznym. Czym się interesuję? Bardzo wieloma rzeczami... Malowaniem, rysowaniem, wiadomo. Uwielbiam też pisać, mam na koncie kilka wygranych za opowiadania. Kocham też ćwiczenia, bieganie i siłownię - mój drugi dom :p Więcej o mnie dowiecie się "w praniu", w następnych postach i w ogóle, głupio mi tworzyć tu jakieś swoje CV haha

A co tam, zaszaleję - macie moje zdjęcie! Jest trochę stare, teraz zmieniłam kolor włosów :)




Już niedługo pojawię się na YT, a tutaj dodam jakieś swoje nowe obrazki ♥
Mam nadzieję, że dostanę jakiś odzew do tego postu - piszcie, czy interesuje Was prowadzony przeze mnie blog i czy chcielibyście czytać kolejne posty :)


3 komentarze: